Επαγγελματική πορεία

Αμέσως μετά από την απόλυσή μου από τον στρατό (1997) έπιασα δουλειά στο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης του Εργαστηρίου Ελευθέρων Σπουδών L.C.P.C.
στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Υποστήριζα, συντηρούσα και εγκαθιστούσα τους σχεδόν 150 Η/Υ της σχολής και συγχρόνως μέσα από αυτή τη διαδικασία,
εκπαιδευόμουν από τους παλιότερους συναδέλφους πάνω σε θέματα hardware.

Κατόπιν εργάστηκα για 2 περίπου χρόνια στις εταιρείες Rubicom & Emphasys του ομίλου Rubicon με αντικείμενο
την μηχανογραφική υποστήριξη των θυγατρικών εταιρειών του ομίλου αλλά και εξωτερικών πελατών σε θέματα ΙΤ,
όπως εγκαταστάσεις μηχανογραφικού εξοπλισμού σε νέα υποκαταστήματα, δικτυώσεις Η/Υ, χρήστες, προσβάσεις κ.α.
Ένα από τα κύρια αντικείμενά μας σαν τμήμα ήταν η συναρμολόγηση Η/Υ αλλά και οι εγκαταστάσεις
δικτύων δομημένης καλωδίωσης σε νέους ή υπάρχοντες επαγγελματικούς χώρους -γραφεία ή εργοστάσια-
σε όλη σχεδόν τη Βόρεια Ελλάδα.
Η εκπαίδευση πάνω στο hardware συνεχίστηκε σε μεγαλύτερη κλίμακα καθώς υποστήριζα πλέον και εξωτερικούς πελάτες.

Από το 2001 και για 4 περίπου χρόνια εργάστηκα στην εταιρεία TASIS Συμβουλευτική του Ομίλου Logic DIS και την εταιρεία Smartware.
Και οι δυο εταιρείες αναλάμβαναν την εγκατάσταση και υποστήριξη Η/Υ, δικτύων και Ταμειακών Μηχανών σε αλυσίδες και καταστήματα λιανικής πώλησης (Super Market).
Εκτός από το hardware είχα και ρόλο συμβούλου σε έργα αναβάθμισης των συστημάτων των αλυσίδων-πελατών με λογισμικό των ίδιων των εταιρειών (Retail Vision της TASIS, Smartstore της Smartware).
Από αυτή τη θέση εξοικειώθηκα περισσότερο με τον προγραμματισμό αλλά και τη χρήση της SQL αφού η παραμετροποίηση των εφαρμογών και των δυο εταιρειών γινόταν σε Sybase ή SQL Server μέσω της SQL.

Από το 2006 μέχρι σήμερα εργάζομαι στο τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης συνεργατών (Service Desk) της εταιρείας Lidl Hellas και ΣΙΑ Ο.Ε.
Το αντικείμενο του τμήματος είναι η μηχανογραφική υποστήριξη των συνεργατών της εταιρείας αλλά και ο έλεγχος και διασφάλιση της σωστής λειτουργίας των συστημάτων αποθήκης (monitoring) 24/7.
Υποστηρίζουμε βλάβες, που ξεκινούν, από ένα ποντίκι που χρειάζεται αντικατάσταση μπαταρίας και φτάνουν μέχρι τους πλέον παραγωγικούς servers της εταιρείας. Δες εδώ

2023-2024 Panagiotis Alevropoulos